Kartę Praw Pacjenta oraz wszystkie ważne dla Państwa Informacje znajdziecie Państwo na stronie:
Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Standard Organizacyjny Teleporady w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej
Skargi
- Pacjent, jego przedstawiciel ustawowy albo opiekun faktyczny ma prawo złożyć skargę na działanie Centrum Medyczne "Batorego" w Nowym Sączu lub jego personelu.
- Przedmiotem skargi mogą być zarówno uchybienia Centrum o charakterze medycznym jak i administracyjnym w szczególności dotyczące naruszenia praw pacjenta.
- Skargę wraz z uzasadnieniem złożone na odpowiednim formularzu (do pobrania tutaj) składa się w Sekretariacie lub przesyła drogą elektroniczną na adres sekretariat@cmbatorego.pl
- Skargi i wnioski bez nazwiska i adresu pozostawia się bez rozpoznania. Skargi anonimowe po dokonaniu rejestracji pozostają bez rozpatrzenia.
- O sposobie rozpatrzenia skargi Centrum niezwłocznie powiadamia zainteresowanego pacjenta.
- Skargi i wnioski w Centrum Medyczne „Batorego” rozpatruje Dyrekcja przychodni.