Kartę Praw Pacjenta oraz wszystkie ważne dla Państwa Informacje znajdziecie Państwo na stronie:

Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Standard Organizacyjny Teleporady w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Skargi

  • Pacjent, jego przedstawiciel ustawowy albo opiekun faktyczny ma prawo złożyć skargę na działanie Centrum Medyczne "Batorego" w Nowym Sączu lub jego personelu.
  • Przedmiotem skargi mogą być zarówno uchybienia Centrum o charakterze medycznym jak i administracyjnym w szczególności dotyczące naruszenia praw pacjenta.
  • Skargę wraz z uzasadnieniem złożone na odpowiednim formularzu (do pobrania tutaj) składa się w Sekretariacie lub przesyła drogą elektroniczną na adres sekretariat@cmbatorego.pl
  • Skargi i wnioski bez nazwiska i adresu pozostawia się bez rozpoznania. Skargi anonimowe po dokonaniu rejestracji pozostają bez rozpatrzenia.
  • O sposobie rozpatrzenia skargi Centrum niezwłocznie powiadamia zainteresowanego pacjenta.
  • Skargi i wnioski w Centrum Medyczne „Batorego” rozpatruje Dyrekcja przychodni.